Redakcija SUS-a: Recite nam šta je Gastarbeiter Service?
Mihailo :
Gastarbeiter Service je kompanija koja ima glavni cilj da pomogne ljudima iz srpske dijaspore u završavanju različitih obaveza na teritoriji Srbije. Kada kažemo različitih obaveza, mislimo na održavanje nekretnina, obilaženje starijih osoba, pomoć u rešavanju pravnih i administrativnih obaveza kao i mnoge druge sitne, a i ne tako sitne potrebe koje se javljaju.
Redakcija SUS-a: Kako ste počeli ?
Mihailo :
Posmatrajući nama bliske ljude iz inostranstva primetili smo učestalost pojavljivanja njihovih obaveza u Srbiji.
Do sada su najčešće morali da se oslanjaju na porodicu i prijatelje kako bi obavili razne zadatke u Srbiji. Obično kada bi pozvali nekoga, ne bi bilo moguće da se posao odmah završi, često dolazi do odlaganja zbog nedostatka vremena i ličnih obaveza.
Postavili smo sebi pitanje. Zašto ne bismo ljudima omogućili da im se u najkraćem roku i na najefikasniji način pruži pomoć?
Redakcija SUS-a: Šta sve radite i šta sve uključuju Vaše usluge?
Mihailo :
Potrebe ljudi su najrazličtije pa tako i poslovi koje obavljamo za naše klijente. Imamo klijente za koje održavamo nekretnine, pod tim smatramo redovno obilaženje stanova i kuća, plaćanje računa, čišćenje u koje spada potpuno dubinsko čišćenje enterijera, održavanje dvorišta, vrta kao i bazena, stručno obilaženje nekretnina nakon nevremena, kao i sve adaptacije koje klijenti žele da izvedu.
Primetili smo da veliki procenat ljudi u Srbiji ima starije roditelje ili rodbinu kojoj je potrebna neka vrsta pomoći. Da li to bila pomoć u nabavci, pratnja do lekara, čišćenje, 24h nega ili jednostavno provođenje vremena sa starijim osobama uz šetnju i razgovor je nešto što mi radimo.
Neretko se dešava da nas ljudi kontaktiraju povodom pravne i administrativne pomoći. Česta su najrazličitija pitanja koja dobijamo od naših klijenata. Od podrške u skupljanju papirologije prilikom konkurisanja za državljanstvo, predaje papira za sklapanje braka ili isto tako razvoda braka, gašenje firmi, rešavanja različitih sporova, ostavniskih rasprava pa do konsultacija povodom rešenja raznih problema.
Spisak sitnijih usluga koje pružamo je izuzetno raznovrstan. Od primanja i slanja paketa, kupovine i dostave poklona pa do cepanja drva i spremanja ogreva. Mi smo praktično desna ruka naših klijenata koji nam se javljaju iz cele Evrope, i uspostavili smo kvalitetnu saradnju sa našim klijentima širom sveta.
Gastarbeiter Service ima jaku mrežu operatera širom Srbije koja omogućava da se razne vrste usluga izvrše u bilo kojoj regiji Srbije u najkraćem mogućem roku.
Kako je Srbija država koja u svojoj etničkoj strukturi sadrži i različite nacionalne manjine neretko dolazi u našem poslovanju i do jezičke barijere sa našim klijentima.
Imali smo situaciju na severu naše zemlje, pružali smo pomoć jednoj starijoj gospođi u određenim dnevnim aktivnostima. Začkoljica je bila u tome što gospođa priča samo Mađarski jezik, usled našeg predanog rada i želje da ispoštujemo svakoga uspeli smo da pronađemo devojku koja je uspešno obavljala taj posao.
Na isti način smo uspeli da pomognemo i starijim ljudima u centralnog Srbiji koji govore na slovačkom i ruskom jeziku.
Zanimljiva priča je da smo pomogli i jednom gospodinu poreklom iz Indije oko održavanja njegovog stana u Beogradu.
*Lečenje gena Teslinim generatorom
Primeri poslova koje smo obavljali:
-Obilazimo starije osobe, pomažemo u nekim dnevnim aktivnostima i pravimo im društvo
-Žena koja živi u Hrvatskoj ima stan u Beogradu njoj smo krečili, nije mogla da nađe majstora i kad je naletela na našu reklamu oduševila se odmah nas kontaktirala i u roku od 2 dana smo započeli sa radovima
-Kosimo travu na placevima u 7 naselja širom Srbije
-Često po narudžbini kupujemo poklone, obično je to neko piće, cveće i torta, dekorišemo poklon, pišemo čestitku sa tekstom koji nam klijnet pošalje i dostavljamo poklon
-Održavamo grobna mesta, čistimo i plaćamo takse jer prosto ljudi ne dolaze i po više godina kući, ovo je primer toga koliko široko idu naše usluge
-Često nas zovu klijenti oko prodaje kuća, čime se mi primarno ne bavimo ali se uvek trudimo da im izađemo u susret i nađemo najbolje rešenje za njihovu situaciju
-Sakupljamo poštu iz sandučića, skeniramo je, šaljemo je klijentima i plaćamo račune
-Obilazimo nekretnine, često i preventivno čisto kako bi se proverilo stanje, da li su se pojavile bube, gldoari ili neke druge štetočine, da li ima nekog oštećenja u kući, bukvalno da li je golub naleteo i slomio prozor, takve stvari radimo
-Zvao nas je čovek želeo je da ugradi video nadzor na kuću, mi smo mu izašli u susret i to učinili mogućim, za njega održavamo dovrište kao što redovno čistimo enterijer
-Zvala nas je žena da joj uplatimo kredit na prepaid broj telefona u Srbiji…
-Čistimo kuće pred dolazak ljudi iz inostramstva kako bi uvek došli u čisto i mirišljavo
-Pokupili smo klijente sa aerodroma i ceo dan smo bili njihovi vozači po Beogradu
-Pomažemo u organizaciji momačkih, devojačkih večeri kao i drugih okupljanja
Itd…
Redakcija SUS-a: Kolike su cene Vaših usluga?
Mihailo :
Gastarbeiter Service ima jako širok spektar usluga koje pruža širom cele Srbije. Potrebe klijenata skoro nikad nisu iste i svaki posao je drugačiji za sebe, tako da je skoro nemoguće napraviti cenovnik koji bi obuhvatio sve scenarije u svim delovima Srbije.
Kako bi klijenti stekli osećaj naših cena i imali bolje uvid u svoje i naše mogućnosti napravili smo pakete najpopularnijih usluga u datom momentu.
Kad ljudi pogledaju cene, prvo što im je jasno da Gastarbeiter Service ne postoji primarno zbog zarade već zbog pružanja pomoći ljudima koji se sreću sa sličnim problemima kao i ljudi koje mi volimo i kojima želimo da pomognemo kao i olakšamo život.
Redakcija SUS-a: Kako Vas ljudi mogu kontaktirati?
Mihailo :
Gastarbeiter Service je prisutan na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Tik-Tok, LiknedIN, ali nas naši klijenti mogu kontaktirati i preko našeg website-a koji glasi www.gastarbeiterservice.com.
Takođe imamo službeni broj +381 61 635 7570 preko kog smo dostupni na Viberu i WhatsAppu.
Uveli smo pogodnost zakazivanja besplatnog informativnog poziva, koji je prilagođen svim vremenskim zonama i omogućava klijentima da zakažu svoj video poziv u terminu koji im najviše odgovara. Na sajtu postoji opcija i popunjavanja formulara gde klijenti ostavljaju informacije o njihovoj obavezi kao i osnovne podatke pomoću kojih dalje stupamo u kontakt sa njima.